Hello and welcome to beautiful Template.

Latest Writings

Road To UIN


Sahabat Ikatan05 di airport Kuala Terengganu & KLIA.

Salam mahabbah buat ahli Ikatan05 semua, kat sini adalah antara 'postingan' terawal dari sahabat kite kat Indonesia untuk tatapan semua yang pernah bersama-sama mengaji di MDQ dan keluar pada tahun 2005. Ai, macam taksub la pulak bunyinyer ye.. hehe.
@ehsan01


Sahabat Ikatan05 sewaktu sessi pendaftaran.

Apapun, moderator tidaklah meletakkan kata kunci atau 'password' kepada yang ingin melihatnya kerana gambar-gambar ini dapat dilihat secara bebas jika anda melayari weblog ini. Apapun, mod (akronim moderator) mengharapkan agar gambar yang dilihat ini bukan sekadar halwa pandangan semata-mata. Tapi lihatlah ia dengan pandangan yang penuh rasa mahabbah dan moga-moga kita tidak hanya bersahabat sampai ke mati, bahkan doakan ianya berterusan hingga ke Syurga. (mod merasa sedikit terharu)


Sahabat Ikatan05 di bangunan fakulti Syariah & Usuluddin Universiti Islam Negeri Syarif Hidayatullah, Jakarta.

Untuk akhirnya, ucapan terima kasih diucapkan kepada teman<--(emel penghantar gambar) dari Indonesia yang tersangat la rajin untuk berkongsi dengan kita hasil karya beliau dan mod sentiasa mengharapkan agar semangat yang ditunjukkan oleh teman Indonesia kali ini dapat di contohi oleh semua ahli ikatan05 yang lain. Marilah kita sama-sama mengeratkan semangat persaudaraan ini semoga dengan semangat itu, akan membawa kita sama-sama bernaung di bawah naungan Allah pada hari yang tiada naungan melainkan naunganNya. Ameen.

Seeru ala barakaatillah.




0 Comments to “Road To UIN”