Hello and welcome to beautiful Template.

Latest Writings

PENGENALAN

Blog Ikatan05 ini telah diwujudkan bukan atas dasar 'asabiyyah lepasan, akan tetapi ianya adalah sebagai satu wadah dalam memastikan ikatan ukhuwwah antara kami tidak akan berakhir begitu sahaja.

Bersama selama tujuh tahun di Ma'had Darul Quran, Rusila tidak menjamin hubungan antara kami semesra dulu, terlalu banyak perkara yang berubah dari secepat-cepat perubahan seperti saiz hinggalah selambat-lambat perubahan iaitu menjadi ulama yang berjuang di jalan Allah.

sekali lagi ditegaskan di sini, blog ini bukanlah sekadar membincangkan topik memori sewaktu remaja sahaja, bahkan ianya adalah salah satu proses untuk memantapkan ukhuwwah dan tarbiyyah yang tidak akan dapat jika dijuangkan secara individu.

Selaku pengelola sementara weblog ini, saya mengalu-alukan sebarang sumbangan artikel ilmiyyah, tarbiyyah, tazkirah, santai, sajak dan pelbagai bentuk lagi. Segala artikel yang ingin dikongsi bolehlah dihantar ke e-mel saya : algelami@gmail.com.

Salam mahabbah dari saya buat semua sahabat-sahabiah para da'ie sekalian. Berukhwah kerana Allah pasti akan indah sampai bila-bila. Seeru Ala Barakatillah.

0 Comments to “PENGENALAN”