Hello and welcome to beautiful Template.

Latest Writings

Liqa' Aidilfitri

Kemeriahan dalam kesederhanaan. Itulah yang dapat digambarkan dalam liqa' Aidilfitri lalu. Entry kali ini sepatutnya dapat dipaparkan sejurus selepas liqa' itu berlangsung, oleh kerana tidak punya kesempatan waktu, maka ianya terpaksa dilewatkan.

Dalam kekalutan persiapan untuk menjayakan program tersebut, ianya berjaya juga dijalankan dengan kerjasama dan komitmen sahabat-sahabat Rabie 05 yang tidak berbelah bagi. Sebagai program perintis kepada aktiviti-aktiviti lain yang akan diadakan dalam menjayakan hasrat mengukuhkan ukhuwwah serta mengumpul tenaga dalam menyumbang kepada MDQ dan masyarakat atau jemaah, ianya dilihat positif dengan kehadiran ramai sahabat-sahabat walaupun kelibat sahabat dari luar Terengganu tidak kelihatan.

Dalam pertemuan tersebut, beberapa perkara telah diputuskan iaitu liqa' ini akan diadakan dua tahun sekali dengan persiapan yang dibuat dengan lebih terperinci dan teratur. Ketua juga dilantik pada hari tersebut untuk memudahkan urusan. Dengan sebulat suara, sahabat-sahabat 05 telah bersetuju untuk memilih Ahmad Amir Omar dan Raja Sumayyah Raja Ibrahim bagi mengepalai Alumni Rabie' 05.

Terdapat beberapa cadangan juga yang dilontarkan sebelum pertemuan ini berlangsung akan tetapi tidak dapat dibentangkan disebabkan masalah kesuntukan masa. Segala cadangan itu diserahkan secara bertulis kepada ketua baru Alumni Rabie' 05.

Sebarang cadangan atau komentar boleh dibuat di ruangan komen yang telah disediakan. Terima kasih.

P/s: Gambar akan diupload esok.

1 Comments to “Liqa' Aidilfitri”

# Posted by MuJahiD_Sy@M (November 4, 2009 at 6:11 AM)

Salam,
bagus sangat la tuu..maaf xdapat menghadiri majlis liqa' tuu..sebab kene trun bagan pinang...a'la kulli hal smoga sumer berjaya..